Opdracht
De doelgroep prikkelen om te gaan fietsen in Overijssel en deze mensen wijzen op én laten genieten van pure streekproducten.
Gemaakt
Wij ontwikkelden het concept FeelFood: een route-lifestyleconcept dat mens, natuur en puur eten verbindt. Weet wat je eet, waar het eten vandaan komt en wat ermee gebeurt voordat het op je bord belandt.
FeelFood bestaat uit:
- 15 los verkrijgbare digitale fietsroutes (variërend van 25 – 40km) met als thema ‘natuurlijk eten’. Inclusief verhalen van leveranciers van streekproducten, foto’s, fittips, portretten en filmpjes. De digitale routes vertrekken op 15 verschillende startpunten in heel Overijssel.
- 15 FeelFood recepten, die gekoppeld zijn aan de 15 digitale fietsroutes.
- Een inspirerend boek vol informatie over de streek, de routes, de natuur, recepten en inspiratie. Met alle recepten, tips en wetenswaardigheden om lekker lang te kunnen blijven genieten. Het boek bevat een vouchercode waarmee de 15 digitale routes gratis te downloaden zijn.
- Samenwerking met een lokale buitenkok die beschikbaar is voor promotionele activiteiten en events.
- Een FeelFood-bakfiets, voorzien van een BlackBasterd barbecue, die ingezet kan worden op events en beurzen.
- FeelFood Markt: een jaarlijks event bij Hotel Landgoed De Uitkijk in Hellendoorn, waar je kennis kunt maken met lokale producten.
Opdrachtgevers
Natura Docet Wonderrijck Twente i.s.m. Provincie Overijssel en Fietscity